NIEUWS

Calimero-Marketing op 15 november 2010
17-09-2010

Op maandag 15 november 2010 staat een thema-avond op het programma met als onderwerp: CALIMERO-MARKETING.
 
De Calimeromarketingfilosofie
Het belangrijkste doel van een bedrijf is de behoeften van (potentiŽle) klanten te mogen invullen. Calimeromarketing® is een marketingfilosofie voor kleine bedrijven die tot doel heeft ervoor te zorgen dat klanten zelf willen dat
uitgerekend dat bedrijf hun behoeftes invult.
 
Calimeromarketing gaat uit van de optimale inzet van de ondernemer zelf als marketinginstument. Dit in tegenstelling tot een marketingwerknemer van een groot bedrijf die werkt met budgetten, salarissen en een 38-urige werkweek. De ondernemer die aan calimeromarketing doet, zet zijn eigen tijd en geld in. Vaak 7 dagen per week, 24 uur per dag. De truc is om hier creatief mee om te gaan, waarbij de nadruk op het inzetten van tijd ligt.
Specialist op dit gebied is Karen Romme. Zij zal deze avond een intresante presentatie verzorgen.
 
 


« Terug naar het overzicht
 
   
SBR